Dobite baterky na celý rok

Prežite prázdniny plné športových aktivít

Cyklo a kolieskové športy

TIP: Jazda na bicykli telo rýchlo odvodní a vyčerpá glykogén zo svalov. Nezabúdajte preto pred behom a po jazde piť a jesť! Ideálna je čistá voda, športové energetické nápoje (na dlhšie trasy) a sacharidy: ovocie (banány!), vločky, energetické tyčinky, sendviče.


Odbrzdiť ponuku 

Outdoor a kemping

TIP: Ako si zabaliť batoh a vyhnúť sa boľavému chrbtu? Jedlo a ťažšie veci zabaľte do hornej tretiny a po zabalení stiahnite kompresné popruhy na maximum tak, aby batoh na chrbte dobre sedel.


Rozbaliť ponuku

Pobyt pri vode

TIP: Toto budeme opakovať až do zachrípnutia: Nikdy, nikdy, nikdy neskáčte z výšky do vody, ktorú nepoznáte. Na dne môže byť čokoľvek. A je jedno, či je na skalnatom morskom pobreží alebo v zatopenom lome pár kilometrov od domova.


Osviežiť sa ponukou

Nenáročné športové aktivity

TIP: Poznáte to, bavíte sa, hýbete sa, čas uteká ako voda – a vy možno zabúdate piť. Neriskujte v lete spálenie alebo úpal a pite, aj keď nemáte smäd. Na mysli máme samozrejme čistú vodu, nie kávu alebo alkohol! :)


Prihrať ponuku