Otváracie hodiny: V stredu 1. 5. sú naše predajne zatvorené. E-shop funguje bez prestávky :)

Prijatie poškodenej zásielky

Pri preberaní zásielky od dopravcu si vždy dôkladne skontrolujte, či je zásielka v dobrom stave. Pokiaľ je balíček akokoľvek poškodený, mali by ste odmietnuť jeho prevzatie.

 

Vieme, že sa niekedy stane, že obal balíka je síce neporušený, ale tovar vo vnútri je poškodený. Aj to sa dá vyriešiť.

  • O prijatí poškodeného tovaru informujte nás, alebo dopravnú spoločnosť (záleží na podmienkach dopravcu) čo najskôr. Nižšie sme pre vás pripravili základné informácie, ktoré sa týkajú našich zmluvných dopravcov.

 

  • Môžete sa tiež obrátiť na náš zákaznícky servis. Zákaznícka podpora Sportisimo je Vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 220 570 870 každý deň od 9:00 do 16:30

Kontaktný formulár

+
* Povinné údaje

Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov.

  • Či už sa ozvete nám, alebo priamo prepravcovi, bolo by dobré, keď si pre komunikáciu pripravíte:
    • číslo alebo iné identifikačné údaje balíka (máte od prepravcu)
    • číslo objednávky alebo faktúry (od Sportisimo.sk)
    • určite tiež nezabudnite hneď po rozbalení vytvoriť fotodokumentáciu poškodeného produktu vrátane obalu. Nič neskazíte, keď si vyfotíte tiež celú zásielku (vrátane obsahu) a jej štítok.

 

Informácie podľa jednotlivých dopravcov:

Slovenská pošta

Je potrebné nahlásiť do:
najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky.
Kde a ako hlásiť?
osobne na akejkoľvek pobočke Slovenskej pošty.
Čo budú potrebovať?
Zásielku je nutné predložiť v takom stave, v akom bola dodaná, to znamená vrátane vonkajšieho aj vnútorného balenia.
Ďalšie informácie:
Podrobnosti nájdete na webe Slovenskej pošty.

GLS

Je potrebné nahlásiť do:
najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky.
Kde a ako hlásiť?
nám telefonicky na +421 220 570 870 (poradíme vám, čo ďalej), alebo osobne v predajni a my podáme reklamáciu za vás.
Čo budú potrebovať?
Pri komunikácii budete potrebovať predovšetkým číslo balíka.
Ďalšie informácie:
Podrobnosti nájdete na webe GLS.

DPD

Je potrebné nahlásiť do:
do 2 dní od převzetí zásilky.
Kde a ako hlásiť?
nám telefonicky na +421 220 570 870 (poradíme vám, čo ďalej), alebo osobne v predajni a my podáme reklamáciu za vás.

Čo budú potrebovať?

Na reklamačnom webe prepravcu je potrebné vyplniť formulár Zápis o škode.
Ďalšie informácie:
Podrobnosti nájdete na webe DPP.