NAJČASTEJŠIE OTÁZKY ZÁKAZNÍKOV


Dá sa objednaný tovar vymeniť alebo vrátiť na kamennej predajni?

Tovar zakúpený na našom e-shope môžete bez problémov vymeniť za tovar v rovnakej hodnote, prípadne si vybrať niečo za vyššiu cenu. Ak si nič z našej ponuky nevyberiete, môžete si za svoj on-line nákup nechať vrátiť peniaze. Stačí zájsť na akúkoľvek predajňu SPORTISIMO.

Ako zistím, či je tovar skladom na e-shope?

Už pri náhľade produktu, o ktorý máte záujem, môžete zistiť základné informácie o dostupnosti. Ak pod cenou produktu nájdete červený nápis „vložiť do košíka“ znamená to, že je tovar skladom na e-shope, ak je tento nápis sivý, potom je Vami vybraný tovar skladom iba na predajni. Na akej predajni je tovar dostupný zistíte po rozkliknutí modrého nápisu „dostupnosť na predajni.“ V takom prípade bude tovar do 24 hodín pripravený k osobnému odberu na predajni SPORTISIMO. 

Vždy sú Vám pri výbere tovaru ponúknuté len tie farebné varianty alebo veľkosti, ktoré sú skladom.

Aké sú ceny poštovného a balného?

Dodávky nad 69€ vrátane DPH sú dodávané zdarma (neúčtujeme dopravné, balné, ani dobierku). Spôsob doručenia: Slovenská pošta, prepravné služby GLS a DPD.

Slovenská pošta – dobierka 1€, poštovné a balné 3,99€. Cena dodania je teda pri nákupe „Na dobierku“ 4,99€. Pre objednávky nad 69€ (vrátane DPH) fakturujeme iba cenu tovaru.

Zásielková preprava DPD – dobierka 1€, poštovné a balné 4,49€. Cena dodania je teda pri nákupe „Na dobierku“ 5,49€. Pre objednávky nad 69€ (vrátane DPH) fakturujeme iba cenu tovaru.

Zásielková preprava GLS – dobierka 1€, poštovné a balné 4,49€. Cena dodania je teda pri nákupe „Na dobierku“ 5,49€. Pre objednávky nad 69€ (vrátane DPH) fakturujeme iba cenu tovaru.

V prípade objednávky viacerých kusov tovaru nachádzajúcich sa na rôznych skladových lokáciach spoločnosti SPORTISIMO, bude objednávka pravdepodobne vykrytá niekoľkými, na sebe nezávislými, dodávkami.

Ako zistím, na ktorej predajni je tovar skladom?

Informácie o dostupnosti tovaru na predajniach získate v detaile Vami zvoleného produktu, pomocou tlačítka „dostupnosť na predajni,“ ktoré sa nachádza hneď vedľa tlačítka „vložiť do košíka.“ Tu sa Vám zobrazia predajne, kde je produkt skladom. V zobrazenej ponuke vyberiete požadovanú farbu a veľkosť. Môžete si tu filtrovať kamenné predajne podľa kraja, o ktorý máte záujem. Posledným krokom je zakliknutie "rezervovať na predajni" a vyplnenie potrebných údajov. Na e-mail Vám predajňa potvrdí, že u nich máte produkt pripravený k osobnému odberu. Ak sa v tomto výpise nezobrazuje Vaša obľúbená predajňa, tak to bohužiaľ znamená, že na tejto predajni nie je už produkt k dispozícii.

Som z Prešova a tovar už je dostupný len v Bratislave. Je možné poslať tovar z jednej predajne na druhú?

Bohužiaľ, zasielanie tovaru z jednej predajne na druhú v súčasnej dobe možné nie je.

Dá sa tovar dostupný na e-shope objednať a zaslať na adresu predajne?

Takýto postup bohužiaľ nie je v súčasnej dobe možný. Môžete ale voliť ďaleko pohodlnejšiu variantu, a to je zaslanie priamo na Vašu adresu.

Od akej čiastky neplatím poštovné?

Poštovné za Vás uhradíme pri objednávke nad 69€.

Na akú adresu mám tovar zaslať pri vrátení alebo výmene?

Okolnosti výmeny a vrátenia tovaru upravujú obchodné podmienky. Adresa reklamačného oddelenia, na ktorú balíček zašlete je:

SPORTISIMO s.r.o. – E-shop 
Panónska cesta 16 
851 04 Bratislava 

Poradcu, ako správne postupovať s vrátením alebo výmenou nájdete tu.

Sú ceny na e-shope zhodné s cenami na kamenných predajniach?

Áno, naše predajne i e-shop predávajú za rovnaké ceny. Vo výnimočných prípadoch môže predajňa zaradiť niektoré kusy do výpredaja, v takom prípade nemôžeme rovnaké ceny úplne garantovať. Obvykle sa to však týka iba niekoľkých kusov v jednej farebnej kombinácii alebo veľkosti.