NAJČASTEJŠIE OTÁZKY ZÁKAZNÍKOV


Dá sa objednaný tovar vymeniť alebo vrátiť v kamennej predajni?

Tovar zakúpený v našom e-shope môžete bez problémov vymeniť za tovar v rovnakej hodnote, prípadne si vybrať niečo za vyššiu cenu. Ak si nič z našej ponuky nevyberiete, môžete si za svoj on-line nákup nechať vrátiť peniaze. Stačí zájsť do ktorejkoľvek predajne SPORTISIMO.

Ako zistím, či je tovar skladom v e-shope?

Už pri náhľade produktu, o ktorý máte záujem, môžete zistiť základné informácie o dostupnosti. Ak pod cenou produktu nájdete červený nápis „vložiť do košíka“ znamená to, že je tovar skladom v e-shope, ak je tento nápis sivý, potom je Vami vybraný tovar skladom iba v predajni. V akej predajni je tovar dostupný zistíte po rozkliknutí modrého nápisu „dostupnosť v predajni.“ V takom prípade bude tovar do 24 hodín pripravený k osobnému odberu v predajni SPORTISIMO. 
 
Vždy sú Vám pri výbere tovaru ponúknuté len tie farebné varianty alebo veľkosti, ktoré sú skladom.

Aké sú ceny poštovného a balného?

Dodávky nad 69€ vrátane DPH sú dodávané zdarma (neúčtujeme dopravné, balné, ani dobierku). Spôsob doručenia: Slovenská pošta, prepravné služby GLS a DPD.

Slovenská pošta – dobierka 1€, poštovné a balné 3,99€. Cena dodania je teda pri nákupe „Na dobierku“ 4,99€. Pre objednávky nad 69€ (vrátane DPH) fakturujeme iba cenu tovaru.

Zásielková preprava DPD – dobierka 1€, poštovné a balné 4,49€. Cena dodania je teda pri nákupe „Na dobierku“ 5,49€. Pre objednávky nad 69€ (vrátane DPH) fakturujeme iba cenu tovaru.

Zásielková preprava GLS – dobierka 1€, poštovné a balné 4,49€. Cena dodania je teda pri nákupe „Na dobierku“ 5,49€. Pre objednávky nad 69€ (vrátane DPH) fakturujeme iba cenu tovaru.

V prípade objednávky viacerých kusov tovaru nachádzajúcich sa na rôznych skladových lokáciach spoločnosti SPORTISIMO, bude objednávka pravdepodobne vykrytá niekoľkými, na sebe nezávislými, dodávkami.

Ako zistím, v ktorej predajni je tovar skladom?

Informácie o dostupnosti tovaru v predajniach získate v detaile Vami zvoleného produktu, pomocou tlačidla„dostupnosť v predajni,“ ktoré sa nachádza hneď vedľa tlačidla „vložiť do košíka.“ Tu sa Vám zobrazia predajne, kde je produkt skladom. V zobrazenej ponuke vyberiete požadovanú farbu a veľkosť. Môžete si tu filtrovať kamenné predajne podľa kraja, o ktorý máte záujem. Posledným krokom je zakliknutie "rezervovať v predajni" a vyplnenie potrebných údajov. Na e-mail Vám predajňa potvrdí, že u nich máte produkt pripravený k osobnému odberu. Ak sa v tomto výpise nezobrazuje Vaša obľúbená predajňa, tak to bohužiaľ znamená, že v tejto predajni nie je už produkt k dispozícii.

Som z Prešova a tovar už je dostupný len v Bratislave. Je možné poslať tovar z jednej predajne do druhej?

Bohužiaľ, zasielanie tovaru z jednej predajne do druhej v súčasnej dobe možné nie je.

Dá sa tovar, dostupný v e-shope objednať a zaslať na adresu predajne?

Takýto postup bohužiaľ nie je v súčasnej dobe možný. Môžete ale voliť pohodlnejší spôsob, a to je zaslanie tovaru priamo na Vašu adresu.

Od akej čiastky neplatím poštovné?

Poštovné za Vás uhradíme pri objednávke nad 69€.

Na akú adresu mám tovar zaslať pri vrátení alebo výmene?

Okolnosti výmeny a vrátenia tovaru upravujú obchodné podmienky. Adresa reklamačného oddelenia, na ktorú balíček zašlete je:

SPORTISIMO s.r.o. – E-shop 
Panónska cesta 16 
851 04 Bratislava 

Poradcu, ako správne postupovať s vrátením alebo výmenou nájdete tu.

Sú ceny v e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach?

Áno, naše predajne aj e-shop predávajú za rovnaké ceny. Vo výnimočných prípadoch môže predajňa zaradiť niektoré kusy do výpredaja. V takom prípade nemôžeme rovnaké ceny úplne garantovať. Obvykle sa to však týka iba niekoľkých kusov v jednej farebnej kombinácii alebo veľkosti.