AKTUÁLNE: Od 19. 1. môžu do našich predajní všetci zákazníci (s respirátorom). Prosíme o dodržiavanie hygienických nariadení. Zistiť viac

  1. Zakúpený tovar je možné reklamovať osobne v ktorejkoľvek z našich predajní po celom Slovensku.

 

  1. Pri reklamácii je potrebné predložiť doklad o kúpe. Ak ste členmi Sportisimo Klubu, mali by ste ho dohľadať tiež online na svojom účte. Registrovať sa môžete behom pár minút. Doklad musí byť v predajni predložený v tlačenej forme!

 

  1. Personál predajne s vami spíše reklamačný protokol a následne vás bude najneskôr do 30 dní informovať o vyhodnotení reklamácie a ďalších krokoch. Bude vám zaslaná sms alebo e-mail, podľa toho, na ktorom postupe sa spoločne dohodnete.
  2. Podrobnejšie informácie nájdete v našom reklamačnom poriadku.