AKTUÁLNE: Od 19. 1. môžu do našich predajní všetci zákazníci (s respirátorom). Prosíme o dodržiavanie hygienických nariadení. Zistiť viac

  1. Tovar, zakúpený cez e-shop môžu neregistrovaní zákazníci vymeniť do 14 dní a členovia Sportisimo Klubu do 30 dní od prijatia zásielky. Tovar, zakúpený v predajni, nie je možné meniť odoslaním poštou.

 

  1. Pripravte si dva dôležité dokumenty – faktúru a vytlačený a vyplnený formulár Postup výmeny tovaru. Potrebné údaje na vyplnenie formulára nájdete na faktúre. Oba dokumenty vložte do balíka spolu s meneným tovarom.

 

  1. Produkty, ktoré chcete vymeniť, odporúčame vracať v pôvodnom obale. (U obuvi je to nutnosť.) Musia byť zároveň nepoužité, nepoškodené, vrátane prípadného príslušenstva a použiteľné na ďalší predaj. Zásielku starostlivo zabaľte, aby pri doprave nedošlo k jej poškodeniu. Štítky s adresou a lepiacu pásku, prosím, nelepte priamo na originál krabicu!

 

  1. Balík zašlite poistený, alebo doporučene na adresu nášho skladu, uvedenú nižšie. Zásielku na dobierku si na danej adrese bohužiaľ nikto z nás nemôže prevziať, takže by sa vrátila späť vám a k výmene tovaru by nedošlo. To isté platí v prípade využitia služby „Balík na poštu“, ktorú rovnako nie je možné použiť na výmenu.

 

Sportisimo SK s.r.o. - e-shop

Einsteinova 18

851 01 Bratislava (tlač dodacieho adresného štítku)

 

  1. Pokiaľ sa jedná o prvú výmenu produktu či produktov, zašleme vám nový požadovaný tovar a uhradíme jeho dopravu. Pokiaľ by sa jednalo o ďalšie výmeny z totožného nákupu, budeme už poštovné aj balné účtovať.

 

  1. Po obdržaní vašej zásielky nám bude trvať približne 3–5 pracovných dní, než ju vybavíme. Vo výnimočných prípadoch sa proces môže predĺžiť na 8–10 pracovných dní.