Ako vybrať správnu podporu 



Športové podprsenky môžeme rozdeliť do niekoľkých kategórií podľa miery podpory, keďže je zrejmé, že iný typ podprsenky využijete na pilates a jogu a iný na cyklistiku, beh a aerobik. Je dôležité zvoliť správnu podporu pre danú záťaž. Pre beh budete potrebovať najväčšiu podporu a naopak na jogu a pilates vám postačí ľahká podpora. V našej ponuke nájdete rozdelenie podpory podprseniek do troch kategórií - nízka podpora, stredná podpora a vysoká podpora. 



Druhy podpory pre jednotlivé športy

Pre lepší prehľad Vám môže poslúžiť aj tabuľka s jednotlivými športami a zároveň veľkosťami podprseniek, pomocou tabuľky môžete lepšie určiť potrebnú podporu.


 



  • LP - ľahká podpora 
  • SP - stredná podpora
  • VP - vysoká podpora



  XS S M L XL
  Joga LP LP  LP  VP VP
  Pilates LP  LP  SP VP  VP
  Veslovanie LP  LP  SP  VP  VP
  Cyklistika LP  LP  SP  VP  VP
  Lyžovanie SP  SP  SP  VP  VP
  Kruhový tréning SP  SP  VP  VP  VP
  Tenis SP  SP  VP  VP  VP
  Tanec SP  SP  VP  VP  VP
  Tímové športy SP  VP  VP  VP  VP
  Jazda na koni  SP  VP  VP  VP  VP
  Beh VP  VP  VP  VP  VP

Nízka podpora

Ľahká podpora je vhodná na fitnes aktivity typu joga, pilates. Športy skôr pomalého tempa. Podprsenky sú prevažne z tenšieho a menej pevného materiálu, bez vystužených kostíc a s tenkými ramienkami. 

Stredná podpora

Stredná podpora je vhodná na fitbox, bosu, flowing, TRX a iné aktivity, ktoré sú vedené najmä v strednej záťaži. Na rozdiel od podprseniek s ľahkou podporou, je táto kategória podprseniek viac vystužená a materiál je silnejší.  

Vysoká podpora

Podprsenky s vysokou podporou sú vhodné na beh, jumping, insanity, aerobic a iné športy, ktoré sú vedené vo vysokom tempe, kde je kladený dôraz najmä na skoky a intenzívnu tepovú záťaž. Toto spodné prádlo býva vystužené mäkkými kosticami a ramienka sú široké.