Odpovedáme na najčastejšie otázky (FAQ)
- Ako sa stanem členom Sportisimo Klubu?
- Ako sa prihlásim do svojho účtu?
- Registroval som sa na webe a chcem klubovú kartu. Ako ju získam?
- Zaregistroval som sa na predajni a dostal som klubovú kartu. Musím urobiť ešte niečo?
- Stratil som klubovú kartu. Čo teraz?
- Čo keď nemám práve kartu pri sebe? Môžem v predajni nakupovať s výhodami i bez nej?
1. Ako sa stanem členom Sportisimo Klubu?
On-line
Jednoducho a odkiaľkoľvek. Pomocou tlačidla nižšie vyplňte krátky formulár, odošlite a potvrďte svoj e-mail. Klubovú kartu vám vydajú na akejkoľvek predajni.
Na predajni
Predavačky na ktorejkoľvek predajni s vami behom pár okamžikov vyplnia všetko potrebné a dajú vám klubovú kartu. Doma už len potvrdíte registráciu e-mailom.
2. Ako sa prihlásim do svojho účtu?
Kliknite na tlačidlo Prihlásiť sa, ktoré nájdete v pravom hornom rohu našeho webu. Prihlasovacie meno a heslo je rovnaké do všetkých e-shopov z rodiny Sportisimo, kam patrí taktiež Molo Sport & Lifestyle a O´Neill.
Ak heslo náhodou zabudnete, jednoducho kliknite na tlačidlo Zabudnuté heslo pod prihlasovacím formulárom a my vám na e-mail pošleme nové.
3. Registroval som sa na webe a chcem klubovú kartu. Ako ju získam?
Kartu si môžete vyzdvihnúť na ľubovoľnej predajni. Stačí, keď pri pokladni poviete, že ste sa zaregistrovali na webe, oznámite svoj e-mail a odpoviete jednoduchú kontrolnú otázku (napríklad vašu adresu).
Kolegovia pri pokladni vás vyhľadajú v databáze a kartu vám odovzdajú. Zastaviť sa pre ňu môžete aj na predajniach Molo Sport & Lifestyle a O´Neill.
4. Zaregistroval som sa na predajni a dostal som klubovú kartu. Musím urobiť ešte niečo?
Ešte zostáva jedna posledná drobnosť. Vo svojej e-mailovej schránke nájdete e-mail pre dokončenie registrácie. Jednoducho kliknite na odkaz v ňom a všetko je hotové.
Ak by vám e-mail náhodou neprišiel, svoju registráciu dokončíte aj zadaním čísla zákazníka a čísla klubovej kartičky na našom webe. Nepoznáte svoje číslo zákazníka, napíšte nám na e-mail eshop@sportisimo.sk a my vám ho pošleme.
5. Stratil som klubovú kartu. Čo teraz?
Nebojte, o svoje výhody neprídete. Stačí, keď prídete na ktorúkoľvek predajňu, a poviete o strate kolegom pri pokladni. Spýtajú sa vás na e-mail, ktorý ste použili na registráciu do Klubu, a položia vám pár kontrolných otázok. Starú kartu zablokujú a hneď vám zadarmo vydajú novú.
6. Čo keď nemám zrovna kartu pri sebe? Môžem v predajni nakupovať s výhodami i bez nej?
Môžete! Pri platení na pokladni povedzte svoj e-mail, ktorý ste pre registráciu do Klubu využili, a odpovedzte na jednoduchú kontrolnú otázku.